30 maja 2014

Autograf: Kamil Stoch

Hej ;)
Dzisiaj się pochwalę jednym z ważniejszych dla mnie autografów, a mianowicie chodzi o Kamila Stocha.
Autograf zdobyłam podczas Eventu w Złotych Tarasach w Warszawie. Niestety nie dałam rady się dopchać do Kamila  i już myślałam że podpisu nie zdobęde. Taka smutna już chodziłam i spotkałam żonę Kamila, która zbierała pieniądze dla Szymona (młody skoczek, który miał poważny upadek na skoczni) i wrzuciłam pieniądze, a tu taka niespodzianka że pani Ewa miała akurat kartki z podpisami Kamila i takową dostałam.
Był to dla mnie jeden z lepszych dni w moim życiu.
Jeśli ktoś chciałby zdobyć autograf poprzez wysłanie listu to adres znajduje się niżej. Ja osobiście jeszcze nie wysyłałam prośby do Kamila.
Adres:

ul.Krupówki 20

skrytka pocztowa 236

34-500 Zakopane

Adres ten jest do Eve-nement Team, więc możecie list zaadresować do Kamila lub do Eve-nement Team (wtedy dostaniecie prawdopodobnie więcej autografów, albo te które będą mieli)
Pozdrawiam Kasia 
P.S. Wrazie pytań, piszcie w komentarzach lub e-mail.

AKTUALIZACJA 7.09.2014r.
Mój drugi autograf od Kamila- z serii olimpijskiej zdobyłam od PZN. Autograf dodawałam już w poście o PZN. Ale chciałam też żeby podpis znalazł się też tu .


\

Jestem również posiadaczką dwóch niestety niepodpisanych kart Kamila z seri Fischer. Obie zdobyłam od Fishera. 

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog - dodałam go do ulubionych :)
    Serdecznie gratuluję autografu Kamila!
    I tak przy okazji; zdjęcie Wellingera z Twojego pierwszego postu jest mojego autorstwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam tez do siebie:
    http://somethingforholidays.blogspot.com/
    Bardzo fajny blog i fajne autografy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje, dziękuje :)
      I już zaraz odwiedzę twojego bloga ;)

      Usuń