28 maja 2014

Kolekcjonuję autografy

Jak pisałam w poprzednim poście jakiś czas temu zaczęłam kolekcjonować autografy.
Drogą listowną, zdobyłam jak narazie tylko dwa. Obecnie czekam na odpowiedź od Andreasa Wellingera i od Wagraf Teamu. Zdobyłam już autografy Klimka Murańki i Andreasa Koflera. A osobiście na evencie w Złotych Tarasach w Warszawie zdobyłam autografy Kamila Stocha, Dawida Kubackiego i Janka Ziobry. Kartki dwóch ostanich mam z dedykacjami. Jednak mam 2 kartki Dawida bez dedykacji. Chętnie się wymienię na autograf innego skoczka :)
Uznałam, że w kolejnych postach dodam zdjęcia kartek i sposób jak zdobyłam autograf+adresy.

Jeśli ktoś z Was chciałby sie wymienić to piszcie na: skokinalogiem@gmail.com , albo macie formularz kontaktowy.
Chętnie pomogę również osobą, które dopiero zaczynają i nie wiedzą jak się do tego zabrać.
Z reguły szybko odpowiadam na maile, więc myślę, że jesli macie jakis problem to piszcie śmiało :)
Pozdrawiam Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz