17 lipca 2014

Autografy: PZN

Hej :)
Jak widać dzisiaj mam trochę czasu i mogę dodać post. 
Dzisiaj chcę wam pokazać podpisy, które dostałam od Polskiego Związku Narciarskiego. Ucieszyłam się jak zobaczyłam, że podpisy naszych skoczków są na kartach z serii olimpijskiej. 
O podpisie Maćka Kota marzyłam od dawna. Podpisy Kamila i Dawida już miałam, ale na innych kartach. 
Justynę bardzo szanuję, jest wspaniała, zawsze jej kibicuję i cieszę się z tego podpisu. Sylwię też lubię , więc fajnie że jej podpis też dostałam. 

Czekam jeszcze na jeden list od PZN i wtedy będą takie informacje jak adres i czas oczekiwania itp. 
Jeśli macie jakieś pytania to piszcie do mnie ;) 



3 komentarze:

  1. Gratuluję :)
    Ja na początku roku wysyłałam prośbę i do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi, mam nadzieję, że kiedyś wróci do mnie moja koperta wypełniona autografami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, u mnie to samo co u vivki99 :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Mi tez ostatnio posłali :)

    OdpowiedzUsuń