31 maja 2014

Ważne daty w historii polskich skoków Narciarskich-propozycja

Hej,
Dzisiaj rano wpadłam na pomysł, aby zrobić cykl postów dotyczący ważnych wydarzeń w historii polskich skoków narciarskich.
Polegałoby to na tym,że raz w tygodniu dodawałabym post dotyczący jakiegoś ważnego wydarzenia dla polskich skoków. W poście byłby opis tego co w danym dniu się wydarzyło, zdjęcia itp.
Aby pomysł wypalił chcę poznać waszą opinię. Napiszcie w komentarzach co o tym sądzicie i ewentualnie propozycje co do tych ważnych dat ;)
Wiem, że dopiero zaczęłam prowadzić tego bloga i niezbyt dużo osób go widziało, dlatego mam prośbę:
JEŻELI TO PRZECZYTACIE TO PROSZĘ NAPISZCIE W KOMENTARZU CZY TO DOBRY POMYSŁ! 
BĘDE BARDZO WDZIĘCZNA TYM OSOBOM, KTÓRE POŚWIĘCĄ CHWILE NA NAPISANIE KOMENTARZA.
Pozdrawiam Kasia

3 komentarze:

  1. Hej przypadkiem trafiłam na twój blogi i całkiem fajnie zaczęłaś. Bardzo fajny masz pomysł na to.
    Czekam na kolejne posty, bo chcę poznać twoją kolekcję autografów. Sama też jestem kolekcjonerką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to bardzo fajny pomysł :) dodałam Cię do polecanych, więc będę często zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Już za kilka dni dodam pierwszy post z jakimś wydarzeniem ;)

      Usuń