28 maja 2014

Witam :)

Hej,
Mam na imię Kasia. I chyba już wiadomo, że interesuję się skokami narciarskimi. Ale nie jest to jedyne moje zainteresowanie ;) Skoki oglądam od urodzenia (można tak powiedzieć xd) :) Zawsze z tatą oglądałam jako mała dziewczynka. Muszę się przyznać, że nigdy nie byłam na żadnym konkursie skoków. Ale wybieram się na LGP w Wiśle. Moim ulubionym skoczkiem jest Andreas Wellinger.
Jakiś czas temu zaczęłam zbierać autografy. Moja kolekcja nie jest zbyt duża, jak narazie. W najbliższych postach może się pochwalę swoją dotychczasową kolekcją ;)
Chcę wam powiedzieć, że nie jest to mój pierwszy blog. Lecz moje poprzednie były bardziej modowe.
Posty będę dodawała w miarę często. Mam nadzieję, że uda mi się min.2 razy w tygodniu.
Kontakt ze mną jest przez maila. Gdyby ktoś chciał mam kilka autografów Dawida Kubackiego, więc jeśli ktoś by chciał sie ze mną wymienić to jestem otwarta na propozycje. Wrazie pytań (np. o adres jakiegoś skoczka) również proszę o kontakt.
E-mail: skokinalogiem@gmail.com
Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz