31 maja 2014

LGP w Wiśle

Czy ktoś z was wybiera się na Letnie GP do Wisły? 
Macie już bilety? Na który sektor?
Ja się wybieram i zamierzam kupić jutro bilety (miejsca stojące) . Jadę na konkurs indywidualny, a wy?
Dla mnie będzie to pierwszy konkurs na który jadę. I bardzo się z tego cieszę. Nie mogę się już doczekać :)

P.S. Jeśli moje posty będzie czytało wiecej osób z zagranicy, będę dodawała również tekst po angielsku.

If you read my posts will be more people from abroad, I also has added text in English.

4 komentarze:

  1. Ja będę w Wiśle :)
    Na sektorze B1, na wszystkich konkursach.
    Bilety już w moim posiadaniu. ;)
    Byłam w zeszłym roku i mówię Ci, że emocje gwarantowane! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się wybieram ;) nie wiem jeszcze który sektor, ale na pewno miejsca stojące ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram się sektor b1 :) na sobotę

    OdpowiedzUsuń