22 września 2014

Tom Hilde

Hej ;)
Jak mija poniedziałek ? Ja właśnie skończyłam odrabiać lekcje i mam dla was chwilę. 
Dzisiaj post wyjatkowo w poniedziałek... dlaczego ? Bo urodziny ma jeden z moich ulubionych skoczków- Tom Hilde i to jego autograf chciałam wam dzisiaj pokazać :)
Tom obchodzi dzisiaj 27 urodziny. Życzymy wszystkiego co najlepsze i dalekich lotów. 
Tom jest mega sympatycznym skoczkiem, ciągle się uśmiecha. Jest strasznie miły. Kibicuję mu od kilku lat. I jak już wcześniej wspominałam jest jednym z moich ulubionych skoczków. 
Autograf zdobyłam podczas treningu Norwegów na skoczni w Wiśle, który odbył się 27 lipca. Jestem mega zadowolona z tego autografu i mogę zaliczyć go do wymarzonych. Obecnie czekam na odpowiedź od Toma, bo jakiś czas temu wysłałam list do niego ;)
Na kolejny post zapraszam w sobotę :) 

MIŁEGO TYGODNIA :)

5 komentarzy: