21 września 2014

NEYMAR ! + Verva Street Racing 2014

Hej ;)
Zacznę od tego, że wczoraj byłam na Verva Street Racing, która odbyła się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Ponieważ wygrałam bilety, które były z wejściem na Pit Party mogłam zobaczyć wszystkie, samochody, motocykle, cieżarówki itd, oraz samych kierowców. Zdobyłam autografy i mam zdjęcia z: kierowcą takim jak Martin Kaczmarski, żużlowcem Jarosławem Hampelem czy z moim wielkim idolem Adamem Małyszem.
Wielkim zaskoczeniem dla mnie była obecność Miki Kallio, motocyklisty na co dzień występującego w klasie moto2, z nim również mam zdjęcie :) 
Całe show było niesamowite, ogromnie się cieszę, że mogłam tam być.  A wy byliście tam ?
No to teraz już przejdę do autografu. Jak widać jest on od brazylijczyka grającego w FC Barcelonie- Neymara. Jestem jego fanką, więc ciesze się że mam jego autografy w kolekcji. 
List wysyłałam razem z koleżanką, wysłałyśmy mu 6 zdjęć do podpisu i wszystkie podpisał, niżej na zdjeciach macie moje 3 :D Nie wysyłałam IRC. Czekałam coś koło 2-3 tygodni. Pisałam na adres prywatny, którego nie podaję !


4 komentarze: