13 września 2014

Andre Schurrle

Cześć,
Tak jak obiecałam dzisiaj post nie związany ze skokami, a z piłką nożną. Autograf jest od niemieckiego piłkarza- Andre Schurrle. Miałam dziwną sytuacje z tym autografem. Napisałam jednego e-maila, a autograf otrzymałam dwa razy, w innym czasie. Po jakoś półtora tygodnia od napisania maila dostałam pierwszy autograf, a po kolejnym tygodniu znowu otrzymałam list z autografem od Andre. No więc jestem posiadaczką dwóch kart z podpisem Niemca. Może niektórzy już zauważyli, że jego autograf znalazł się w zakładce wymiana jakiś czas temu. 

Tak jak wspominałam już, autograf zdobyłam pisząc e-mail. Adres jest łatwo dostępny więc nie ma potrzeby go tu umieszczać. 


Przy okazji chcę podziękować za 5000 wyświetleń. 
NOWY AUTOGRAF W ZAKŁADCE WYMIANA!

Pamiętajcie, że możecie do mnie pisać na asku lub e-mail, gdybyście potrzebowali jakiś adres lub jakiejś pomocy :)
JUTRO KOLEJNY POST ZAPRASZAM :)

6 komentarzy: