06 września 2014

Stefan Kraft


Cześć
Jak minął wam pierwszy tydzień szkoły? Ja już tęsknię za wakacjami :P 
Teraz informacja dotycząca jutrzejszego dnia : Jutro zaaktualizuję kilka postów (bo doszło mi kilka autografów od osób które są już na blogu). 
Przejdę do autografu. 
Dzisiaj ostatni autograf od austriaków. A właściwie dwa autografy, bo jeden pochodzi z AZN, a drugi z wymiany. Mowa oczywiście o autografach Stefana Krafta
Jak wiadomo ostatnio dołączył do Manner'a. Więc z kartki z serii Manner jestem bardzo zadowolona. Ten autograf dostałam od AZN. 



Druga kartka jest z wymiany. Jestem bardzo zadowolona. Tą kartę chciałam bardzo mieć w swojej kolekcji Więc bardzo dziękuje za wymianę :) 

pzepraszam za jakość







Za tydzień trochę "odpoczniemy od skoczków. Jeszcze nie wiem kogo autograf dodam, ale nie będzie to na pewno skoczek. 
Pozdrawiam i zapraszam jutro :) 








6 komentarzy: