27 września 2014

Martin Kaczmarski

Cześć,
Najpierw złe wieści.. Pewnie większość z was wie, że karierę zakończył Thomas Morgenstern. Powiem szczerze, że popłakałam się gdy się o tym dowiedziałam. Kibicowałam mu od wielu lat. Pierwszych jego sezonów nie pamiętam bo byłam mała.
Pamietajmy, że to jemu zawdzięczamy medal MŚ. No cóż musimy uszanować decyzję Morgiego :(
Przejdę już do autografu. Tydzień temu byłam na Verva Street Racing i jak już wspomiałam w którymś z postów, zdobyłam tam kilka autografów. Dzisiaj pokażę wam jeden z nich. Jest on od Martina Kaczmarskiego. Jest to kierowca rajdowy. W tym roku jechał w rajdzie Dakar jako najmłodszy w historii i zajął 9 miejsce. Martina bardzo lubię. Jest bardzo miły. Oprócz karty z autografem, mam jeszcze taką samą niepodpisaną i plakat z autografem.
Ogromnie się cieszę z tych zdobyczy.
Do Martina pisałam też e-mail i wiadomość na fb o autograf, więc może coś jeszcze przyjdzie od tego kierowcy. Bo zależy mi na drugiej jeszcze karcie Martina.
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
Przód karty

Tył karty

Plakat


2 komentarze: