03 sierpnia 2014

PROPOZYCJA ZMIAN NA BLOGU

Chcę, żebyście pomogli mi w decyzji. Bo wpadłam na pomysł, żebym zmieniła troszkę bloga, tzn. wygląd, nazwę, a przedewszystkim umieszczałabym też autografy innych osób, które posiadam ( a nie tylko skoczków). Ostatnio dodaję na bloga same autografy, a nie tak miał wyglądać ten blog. Miałam dodawać tu różne informacje itp, a jak narazie ciągle dodaje autografy. Dlatego może zmienię nazwe na coś typu : "Autografy..." i będę dodawała wszystkie moje zdobycze.
Jak sądzicie? 
Zostać przy tym jak jest ( wtedy się też ogranę i będę dodawała inne posty niż autografy) czy zmienić wszystko ?

Pomóżcie mi proszę :) Będę bardzo wdzięczna ;) 

Czytasz=komentarz

Strasznie mi pomożecie bo to wasze zdanie jest tu najważniejsze 

10 komentarzy:

  1. Według mnie fajnie by było gdybyś dodawała autografy nie tylko skoczków, podawała jakieś informacje. A jak byś chciała zmienić nazwę to według mnie nie na autografy... tylko na coś oryginalnego. Bo chyba jest już za dużo autografów tego, autografów tamtego.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomoc :)
      Z wymyśleniem oryginalnej nazwy będzie problem :p chyba że ktoś mi pomoże hehe :D

      Usuń
    2. Może urządź jakiś konkurs na oryginalną a zarazem fajną nazwę bloga? :)

      Usuń
    3. Możliwe, że tak zrobię ;) tylko muszę pomyśleć nad nagrodą ;)

      Usuń
    4. najlepiej jak będzie to jakiś autograf :D

      Usuń
    5. W przyszłym tygodniu wszystko ogarnę, bo w tym tygodniu spodziewam się nowych autografów to zobaczymy jak to będzie :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałbym przy samych autografach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 55 year old Software Consultant Salmon Klagges, hailing from Angus enjoys watching movies like Vehicle 19 and Sketching. Took a trip to Strasbourg – Grande île and drives a Sierra 1500. strona

    OdpowiedzUsuń