14 sierpnia 2014

Marc Marquez

Cześć,
Dzisiaj autograf, a właściwie jedynie skan który otrzymałam na maila. Autograf jest od Marca Marqueza. Marc to motocyklista występujący w MotoGP w zespole Repsol Honda. Marquez ma dopiero 21 lat, a osiągnął już bardzo wiele. Bije rekordy. W obecnym sezonie wygrał jak narazie 10/10 wyścigów a przed nim jeszcze troche do końca sezonu.
Powiem szczerze, że jestem wielką fanką Marca. A motocykle są moją drugą miłością oprócz skoków.  I chciałabym mieć orginalny podpis w mojej kolekcji, ale narazie muszę nacieszyć się jedynie skanem. Czekam obecnie na odpowiedź czy można zdobyć orginał drogą listową. Może się kiedyś doczekam na tą odpowiedź hah

Niżej skan, który otrzymałam:

2 komentarze:

  1. Gratulacje i życzę powodzenia w zdobywaniu oryginału :) Zapraszam do mnie: grafypati.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń