27 sierpnia 2014

Manuel Fettner


Cześć :)
Wczoraj przyszło do mnie kilka listów, na pewno dowiecie się co w nich było :) 
Zacznę dzisiaj od tego, że jeden z listów był od AZN. Znalazły się w nich 4 karty z autografami. Jednym z nich był podpis od Manuela Fettnera (o reszcie autografów w kolejnych postach). Wielu z was na pewno pamięta konkurs drużynowy podczas MŚ w Val di Fiemme 2013, złoto austriaków i niesamowity wyczyn Manu. Fettnerowi odpięła się jedna narta i tylko na jednej dojechał i nie wywrócił się. 
Fetti jest skoczkiem, którego bardzo lubię :) Tą karte od dawna chciałam mieć w swojej kolekcji i udało się. 
Jak wiadomo na list od AZN nie czeka się długo, teraz czekałam 15 dni. 
Pisałam na adres na pewno wam znany: 

Österreichischer Skiverband
Olympiastraße 10
A-6010 Innsbruck 
Austria

P.S. 
  • POSZUKUJĘ INNYCH KART FETTNERA ! 
  • NOWE AUTOGRAFY W ZAKŁDCE WYMIANA!

8 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Widzę, że muszę znów wysłać list do AZN, bo ostatnio dostałam tylko plakaty i jeden autograf i niedosyt lekki jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do nich wysłałam list już po raz 3. Za pierwszym jedynie autograf Koflera dostałam, za drugim tylko plakat, a teraz wkońcu coś więcej bo 4 autografy :D w końcu coś więcej hah

      Usuń
  2. dodaje do polecanych :) autografy-julkensa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń