14 sierpnia 2014

Mało wejść :( + Nowy post w niedzielę ! + LGP Courchevel :D

Cześć,
Dzisiaj coś mało wejść jest :/ Jest ich jedynie 59. A w ostatnich dniach było ich ponad 100 lub 200. Mam prośbę, jeśli możecie to polecajcie mój blog innym, dodawajcie do list na swoich blogach itp :) Oczywiście będę się odwdzięczała, tylko musicie mnie informować co zrobiliście :P
Będę wdzięczna za każdą pomoc w promowaniu bloga.
Z góry dziękuje.
---------------------------------------------------
NA KOLEJNY POST ZAPRASZAM W NIEDZIELĘ :)
---------------------------------------------------------------------------
LGP COURCHEVEL
Plan zawodów: 
9:30 - oficjalny trening
12:00 - kwalifikacje
16:45 - seria próbna
18:00 - pierwsza seria konkursowa

KONKURS I KWALIFIKACJE TRANSMITOWANE BĘDĄ NA EUROSPORT 2 !

Skocznie w Courchevel (zdjęcie z profilu Piotrka Żyły na facebooku)

6 komentarzy:

  1. Dodałam twój blog do mojej listy polecanych :)
    autografy-emilii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam Twój blog do poleconych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam do poleconych :)
    http://vivka99-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń