20 grudnia 2014

KONKURS

No i jest obiecana niespodzianka i jest nią..konkurs ! Jakiś czas temu mówiam, że będzie konkurs na 10000 wyświetleń, a że zbliża się ta liczba to jest i konkurs.

Co trzeba zrobić?
Ponieważ mój nagłowek nie wygląda zbyt ciekawie, przydałby się jakiś nowy. I oto jest zadanie konkursowe: Należy zrobić nowy nagłówek na mojego bloga. Zdjęcia możecie brać tylko i wyłącznie z mojego bloga ! Ewentualnie gdybyście chcieli więcej zdjeć to piszcie do mnie ;)

Co będę brała pod uwagę?
Przedewszystkim kreatywność i czy nagłowek przykuwa uwagę, czy nie jest nudny.

Czas trawania konkursu
Czekam od dzisiaj (20.12.2014r.) do 31.12.2014r.
Wyniki podam 2.01.2015r.

Gdzie wysłać pracę?
Prace wysyłajcie na e-mail: skokinalogiem@gmail.com 
Wszelkie pytania wysyłajcie również tam.

Nagroda
Nagrodą jest oczywiście autograf. Nagrodzona zosatnie jedna praca ! Do wyboru dla zwycięzcy będzie 9 autografów (Jeśli w trakcie trwania konkursu dojdą mi jakieś karty na wymianę, oczywiście będą mogły być również nagrodą w konkursie):
-Dawid Kubacki
-Piotr Żyła
-Evelyn Insam
-Maciej Kot
-Kuba Kot
-Thomas Morgenstern
-Andreas Kofler
-Emma (Maskotka Borussi)
-Andre Schurrle
Zdjęcia autografów możecie zobaczyć w zakładce WYMIANA
Inne uwagi 
W przypadku, gdybym nie dostała żadnej pracy przedłużę konkurs. A jeśli dostanę bardzo mało prac, a żadna mi się nie spodoba na tyle aby była nowym nagłowkiem, nagrodzę tą, która będzie najlepsza, ale nie zostanie ustawiona jako nagłówek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz