20 grudnia 2014

Jonas Folger

Hej 
Wracam po krótkiej przerwie :) Ostatnio dostałam kilka autografów, więc jest co pokazywać . 
Dzisiaj mam dla was dwa posty. Ten drugi pojawi się jakoś wieczorem. Warto zajrzeć ! 
Teraz przejdę już do bohatera tegio postu, a jest nim Jonas Folger- niemiecki motocyklista obecnie występujący w klasie moto2. Bardzo lubię tego zawodnika, więc jak się pewnie domyślacie jest to dla mnie bardzo ważny podpis. Od Jonasa dostałam 2 karty i 3 naklejki. Ogromnie cieszy mnie dedykacja na jednej z kart. Od razu mówię, że nie przeznaczam drugiego autografu na wymianę. 
Na odpowiedź nie czekałam zbyt długo bo ok.2 tygodni. Oprócz listu dołączyłam IRC. Jeśli chodzi o adres to najlepiej napisać do Jonasa (teraz po sezonie powinniście czekać krócej na odpowiedź niż ja kiedy napisałam w trakcie sezonu) . 
Pozdrawiam i pamiętajcie zajrzeć wieczorem, będzie niespodzianka :)

4 komentarze: