13 października 2014

Romano Fenati

Hej,
Dzisiaj mam trochę czasu to dodaję post. Autograf, który dzisiaj dodaję jest jednym z ważniejszych dla mnie, bo jest od włoskiego motocyklisty jeżdżącego w klasie Moto3- Romano Fenatiego. Myślę, że większość z was nie wiem kim jest. Ja za to bardzo go lubię. W tym sezonie udało mu się wygrać na razie 4 razy. A do końca mamy jeszcze 3 wyścigi.
Autograf dostałam w tamtym tygodniu. Jest on na odwrocie zdjecia.  Niestety nie powiem wam jak go zdobyłam, bo niektórzy mogli by chcieć ten autograf jedynie dlatego, żeby mieć go w kolekcji, a jak już mówiłam większość z was nie wie pewnie nawet kim jest Romano. Przepraszam jeżeli wygląda to na trochę chamskie. Ale zrozumcie mnie.
Mam nadzieję, że moja kolekcja autografów motocyklistów będzie się powiększała.
Niżej zdjęcia :)
Życzę miłego tygodnia . Zapraszam w weekend, może uda mi się dodać dwa posty (jeden na pewno z autografem skoczka)



7 komentarzy: