24 października 2014

Jernej Damjan

Hej :)
Najpierw sprawy organizacyjne. Widzieliście nową ankietę? Zależy mi na waszej opinii o moim blogu, dlatego prosze, żebyście wybrali jedną z podanych opowiedzi :)
Teraz już autograf. Tak jak wczoraj obiecałam, dzisiaj post z autografem, który przyszedł do mnie dzisiaj, a jest on od Słoweńskiego skoczka-Jerneja Damjana. Strasznie się z niego cieszę, bo czekałam aż 4 miesiące.
Bardzo lubię Jerneja, więc tym bardziej cieszy mnie fakt że mam jego podpis w kolekcji.
Jak go zdobyłam ? Poprostu napisałam wiadomość na facebooku. Pisałam w czerwcu i dostałam odpowiedź, że Jernej wysyła autografy 2 razy w roku i ja dostanę w październiku. No i musiałam czekać. No ale mamy październik i dostałam autograf.
Jutro zapraszam na kolejny post.
W razie pytań czekam na e-maile i pytania na asku.

8 komentarzy: