23 października 2014

Jutro już post z autografem + przypomnienie o akcji z prezentem dla Morgiego.

Hej ;)
Przepraszam was bardzo za moją nieobecność na blogu, ale sprawy rodzinne i zdrowotne :/ ale już jestem i mam dla was dobre wiadomości :) Jutro, w sobotę i niedzielę dodam posty. I w tygodniu również pokaże wam kilka autografów ;) Będę teraz starała się dodawać więcej postów.
Mam kilka nowych zdobyczy więc będzie co dodawać.

Chcę wam jeszcze przypomnieć o akcji z prezentem dla Morgiego ! Zdjęcia możecie wysyłać do 5 listopada. Więcej o akcji TUTAJ

Gdyby ktoś miał jakieś pytania o adresy, wymianę czy inną sprawę to dzisiaj mam trochę czasu to możecie pisać e-maile ;)

 Chętnie poodpowiadam dzisiaj na wasze pytania na asku  :) Będę odpowiadała na wszystko. Zapraszam !

I jeszcze jedno. Ostatnio miałam na asku pytania o adresy i napisałam żeby napisały te osoby e-mail. Niestety nikt nie napisał. Śmiało piszcie to wam dam ;)

Życzę miłego wieczoru ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz