08 lipca 2014

Przesyłka od Niemieckiego Związku Olimpijskiego


Hej
Wczoraj jak już wiecie w mojej skrzynce były dwa listy, co było w jednym z nich zaraz wam powiem. 
No więc w przesyłce od Niemieckiego Związku Olimpijskiego była przypinka oraz książka gdzie są wszyscy Olimpijczycy z Sochi i nie tylko. 
Co prawda pisałam do nich o autografy, których nie dostałam, no ale dobre i to. Dostałam również list, że dziękują za wiadomość i co jest w przesyłce itp. I napisali, że prośbę o autografy muszę przesłać na adres, który mi podali. (JEŚLI KTOŚ CHCE TEN ADRES TO PISZCIE DO MNIE ).
 Aby otrzymać przesyłkę od Niemieckiego Zwiazku Narciarskeigo należy wypełnić formularz na stronie podanej niżej :)
P.S. Jeśli jakieś pytania co do formularza to pytajcie ( najlepiej na mail bo najszybciej odpowiem ).



Pozdrawiam i miłego dnia ;) 

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuje :)
      nie pamietam dokładnie, ale dość krótko, napewno mniej niż miesiąc :)

      Usuń
  2. mniej niż miesiąc czyli ile? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. A co napisałaś w mailu? ;p

    OdpowiedzUsuń