01 lipca 2014

Autograf: Jessica Jerome

Hej, 
Dzisiaj w mojej skrzynce trzy listy. Tylko jeden podpis od osoby związanej ze skokami, a jest on od Jessiki Jerome-amerykańskiej skoczkini. A dwa pozostałe są od Wojciecha Modesta Amaro i Maskotki Borussi Dortmund-Emmy (jeśli ktoś chce się dowiedzieć jak zdobyłam podpisy to zapraszam do kontaktu). 

Bardzo ucieszyłam się gdy zobaczyłam list z Ameryki. Bardzo lubię Jessike i chciałam mieć jej podpis w mojej kolekcji. Prośbę napisałam na facebooku. Czekałam tylko 11 dni.  Ale list od wysłania szedł tylko 8 dni więc wychodzi na to że listy z Ameryki idą szybciej niż niektóre z Polski. No cóż.. poczta polska xd 
Od Jessiki dostałam dwie karty: jedna z dedykacją, a druga bez. Ta bez dedykacji idzie na wymianę. 

NOWOŚĆ ! 
Od tego postu będę dodawała oddzielną informacje co i jak robiłam aby otrzymać podpis, ile czekałam itp. Więc łatwiej będziecie mogli zauważyć informacje :) 

CO WYSŁAŁAM ?: Wiadomość na facebooku
ILE CZEKAŁAM ? : 11 dni
DEDYKACJA: na jednej karcie tak, na drugiej nie
CZY IDZIE NA WYMIANĘ: ten bez dedykacji tak

Pozdrawiam

4 komentarze: