21 czerwca 2014

Autograf: Klemens Murańka

Hej, 
Ostatnio zaniedbywałam bloga i zaniedbałam też wysyłanie listów :/ 
Wczoraj to nadrobiłam i wysłałam dwa listy i napisałam kilka maili (nie tylko do skoczków). Jeśli dostanę odpowiedź od kogoś to napewno pokażę wam moje zdobycze na blogu. 
A dzisiejszy post dotyczy naszego młodego skoczka- Klimka Murańki. 
Bardzo się ucieszyłam z tej kartki, bo bardzo lubię Klimka. 
Do listu dołączyłam oczywiście kopertę zaadresowaną do mnie a na niej znaczek. Nie pamiętam ile czekałam na odpowiedź ale napewno nie było to wiecej niż miesiąc. Bardzo cieszy mnie tył kartki :) Podpis oczywiście orginalny ;) 
Swoją prośbę kierowałam na adres: 


Klemens Murańka
TS Wisła
ul. Jagiellońska 35
34-500 Zakopane

P.S. Przepraszam za jakość zdjęć, ale robione telefonem. 

Pozdrawiam


1 komentarz: