02 czerwca 2014

Autograf: Andreas Kofler

Hej,
Dzisiaj chce wam pokazać mój autograf Andreasa Koflera. Podpis zdobyłam pisząc do Austriackiego Związku Narciarskiego. Pisałam do nich co prawda o inny podpis ale podejrzewam że go nie mieli, więc cieszę się że wogule jakiś dostałam. Fajnie że to akurat Kofler bo bardzo go lubię. Kartka przyszła mi bardzo szybko, bo po ok.1,5 tygodnia od dnia kiedy wysłałam ją na poczcie. Oczywiście do listu dołączyłam kopertę zwrotną. Do AZN nie potrzebny jest IRC. List wysłałam priorytetem (5.20zł).
Kiedyś można było podpis zdobyć wypełniając formularz na stronie internetowej (mi osobiście to się nie udało), na dzień dzisiejszy już nie wysłałają podpisów gdy wypełnimy ten formularz. Miejmy nadzieje, że kiedyś jeszcze przywrócą ten sposób :) a tak na wszelki wypadek to ta strona:
Adres na który kierowałam prośbę:
Österreichischer Skiverband
Olympiastraße 10
A-6010 Innsbruck
Austria
P.S. Polecam pisanie do nich listów, bo szybko dostajemy odpowiedź, nie martwimy się o IRC i Austriacy to naprawdę fajny Team i warto mieć podpisy skoczków z tego kraju.
Przepraszam za kiepską jakość zdjęć, ale robione były telefonem.
Pozdrawiam 

5 komentarzy:

  1. Aaa to wysyłasz tylko kopertę zwrotną bez znaczka i wgl ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Płacimy tylko 5.20 za zwykły priorytet za granicę ;)

      Usuń
  2. Do AZN nie potrzeba nawet koperty :) Wystarczy karteczka z naszym adresem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie teraz jak wysłałam im koperte to oni odcieli tylko mój adres z niej i dokleili do większej koperty :)

    OdpowiedzUsuń