11 stycznia 2015

Michael Hayböck

Hej ;) 
Post miał być wczoraj ale niestety przez cały dzień nie miałam prądu, lub był jedynie w połowie domu :/ A dzisiaj dopiero teraz włączyli :) 
Muszę się przyznać, że ostatnio nic do mnie nie przychodzi, bo nie wysyłam listów i e-maili. Ostatnio dostałam informacje, że kilka autografów idzie do mnie, więc mam nadzieję, że dostanę je jak najszybciej :) A wysyłanie listów i e-maili nadrobię już niedługo :) Ferie zaczynają mi się już za tydzień, więc będzie dużo wolnego czasu ;) 
Bohaterem dzisiejszego postu jest lider PŚ w skokach narciarskich. Niestety we wczorajszym konkursie nie poszło mu zbyt dobrze i jego przewaga nad drugim Stefanem Kraftem wynosi już tylko 7 punktów. 
Jest to już mój drugi autograf od tego zawodnika. Pierwszy zdobyłam podczas LGP w Wiśle (możecie zobaczyć go TUTAJ ). Ta karta pochodzi z wymiany za którą bardzo dziękuję ;) 
Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli ;)  


9 komentarzy: