22 listopada 2014

Čestmír Kožíšek

Cześć. 
No i mamy początek sezonu w skokach narciarskich :) Zadowoleni z wczorajszych kwalifikacji? Zadowoleni ze składu na drużynówkę (Stoch,Żyła,Kubacki i Hula)?  Dzisiaj wszyscy przed telewizory o 16 i kibicujemy :D 
A bohaterem dzisiejszego postu jest czeski zawodnik: Čestmír Kožíšek. Jest to mój pierwszy autograf od zawodnika z Czech. Podobno ciężko listownie zdobyć podpis zawodnika z tego kraju. Ale z tą kartą było inaczej, bo... wystarczy napisać wiadomość do Cestmira na facebooku. Pisząc wiadomość do niego, od razu podałam adres, po kilku dniach odpisał mi, że wyśle mi autograf. No i dostałam 2 karty, jedna z dedykacją, z czego bardzo się cieszę. Druga karta idzie na wymianę ;)

Jeśli możecie to udostępniajcie, polecajcie, dodawajcie mojego bloga do swoich list :)
Gdy blogu będzie 10000 wyświetleń będzie niepodzianka :) 
Pozdrawiam :D



13 komentarzy: